Imagine me without You

15 03 2008

Intr-una din zilele trecute, pe cand ascultam melodia aceasta, am sris o poezie, poezie care exprima realitatea vietii mele. Aceasta se numeste:

            Fara de Tine…

                fara de Tine Doamne, as rataci neincetat…

                as avea zbucium si nu pace…

                as fi pierduta in neant…

                fara de Tine, viata mea isi pierde sensul,

                fara de Tine n-am bucurii…

              Cu Tine alaturi insa, nadejdea mea e vie,

                si-astept mareata clipa

                sa fiu cu Tine alaturi

                pentru intreaga vesnicie!


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

