Priveste cerul…

17 03 2008

azi, in timp ce ma indreptam spre casa mi-am ridicat privirea in sus si am vazut un cer asa de minunat! :) asta mi-a adus aminte de versurile unei melodii deosebite…priveste cerul…

cer2

;)

Priveste cerul, mai sus de nori, Cu zari albastre ca niste flori
Cu strazi de aur ce stralucesc,  Si Universul impodobesc.

Ref: /: Acolo-i tara mea… acolo-i viata…
Acolo-i dorul meu… se-nalta catre cer!
Departe de-orice chin, Departe de dureri,
De unde Mielul bland, Revarsa mangaieri!
:/

De vrei sa crezi, de vrei sa stii, Numai lui Isus tu-I poti sluji
Si, in marire poti vietui, Si-a Lui iubire o poti primi.
O, Tara sfanta, cand te-oi zari?  Pe-ale tale plaiuri, cand voi sosi?
Pe-a ta campie-n aceea zi, Toti credinciosii s-or intalni.

Parca se-aude din departari, Un glas ce striga: „Noi v-asteptam,
In Tara sfanta, de-aur curat, Ce prin credinta, ati castigat!”

 

cer

;)


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

