Eram un copil Isuse…

24 03 2008

 

Eram un copil, Isuse, Glasul cand Ti-am inteles,
/: Drumul crucii, drumul crucii, Suferinta mi-am ales… :/

La-nceput era o pace, Calea plina de popor;
/: Drumul crucii, drumul crucii, Era dulce si usor. :/

Dar cand a venit furtuna, Si prigoana mai tarziu,
/: Drumul crucii, drumul crucii, Ramasese mai pustiu… :/

Si cu cat mergeam, si crucea, Tot mai greu mi se parea;
/: Drumul crucii, drumul crucii, Tot mai sus, mai sus urca… :/

Crucea, grea era, si spinii – Inmultindu-se amar,
/: Drumul crucii, drumul crucii – Ajunsesem la Calvar. :/

Am cazut in mana-Ti dulce, Ridicatu-m-ai in sus;
/: Drumul crucii, drumul crucii – Ma-ntalnisem cu Isus… :/

El mi-a aratat Golgota, Mi-a spus chinurile Lui:
/„Drumul crucii, drumul crucii, Pan-acolo-n varf sa-l sui!” :/

Crucea grea, dar ce inseamna? -Caci sunt mic si nu-nteleg –
/: Drumul crucii, drumul crucii, Nici acum eu nu-nteleg :/

Dar Isus, Mantuitorul, Imi arata crucea Lui:
/: „Drumul crucii, drumul crucii, Pan-acolo-n varf sa-l sui!” :/

Si in suferinta, frate, Nu vei da nicicand ‘napoi,
/: Caci Isus, Mantuitorul, El e vesnic langa noi! :/

Si, in scumpa Ta cetate, Unde Tu loc mi-ai gatit,
/: Vom veni si noi atuncea, Cand pe nume ne-i chema… :/

Iar in zilele din urma, Cand pe nume ne-i chema,
/: Vom veni cu bucurie Si cununa vom lua!… :/


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

