Nu te lăsa îngropat!

29 03 2008

Nu te lăsa îngropat! Măgarul favorit al unui fermier a căzut într-o fântână. Văzându-l cum se chinuieşte, stăpânul s-a gândit să-i curme chinul şi a început să arunce pământ pentru a-l îngropa de viu. Când cădea pământ peste el, măgarul răgea cât putea, se scutura de pământ şi, mai apoi, s-a prins că poate îndesa pământul sub el. Aşa că, în loc să fie îngropat de pământ, măgarul fermierului ieşi la suprafaţă.
Nu ştiu în ce groapă ai ajuns şi nici care sunt problemele care te-ar putea îngropa. Poate invidia, sau bârfele celorlalţi, poate eşecul unei relaţii, sau o lipsă financiară. Poate guşti din experienţa amară a bolii. Ştiu, însă, că nu eşti singur în această groapă. Cel care a fost cu Daniel în groapa cu lei, cu Iosif în închisoare, cu cei trei tineri în cuptorul cu foc, cu David în Valea terebinţilor, va fi şi cu tine, atâta vreme cât vrei să rămâi şi tu cu El. Soluţia este aceasta: strigă la Domnul şi mergi înainte.,,Mă înconjuraseră legăturile morţii, şi mă îngroziseră râurile pieirii;
mă înfăşuraseră legăturile mormântului, şi mă prinseseră laţurile morţii.
Dar, în strâmtorarea mea, am chemat pe Domnul, şi am strigat către Dumnezeul meu: din locaşul Lui, El mi-a auzit glasul, şi strigătul meu a ajuns până la El, până la urechile Lui. Atunci s-a zguduit pământul şi s-a cutremurat, temeliile munţilor s-au mişcat, şi s-au clătinat, pentru că El se mâniase.” (Ps. 18: 5-7)

,,Îmi pusesem nădejdea în Domnul, şi El S-a plecat spre mine, mi-a ascultat strigătele. M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stâncă, şi mi-a întărit paşii. Mi-a pus în gură o cântare nouă, o laudă pentru Dumnezeul nostru. Mulţi au văzut lucrul acesta, s-au temut, şi s-au încrezut în Domnul.” (Ps. 40: 1-3)

sursa: http://www.pasi.ro/revista/nu-te-lasa-ingropat.html– revista PASI, revista crestina de opinie si atitudine, stirii crestine, articole crestine, poezii…

http://sorin-giurgiu.blogspot.com/


Acțiuni

Information

2 responses

31 03 2008
cms

Daca fermierul a vrut sa ingroape magarul, inseamna ca fantana era adanca incat nu putea fii scos. Din moment ce magarul e destul de mare, putem presupune ca fantana avea diametrul de cel putin 1,5m. Iar ca inaltimea sa fie mare, pentru ca magarul sa nu poata fii scos, trebuia sa aiba cam 7-8 metri. Daca calculezi volumul fantanii ( pi R patrat x H) vine 3,14 x 0,75 x 8 =18,84 metrii cubi. Pamantul avand densitatea aproximativ 2,1 rezulta ca omul ala trebuia sa arunce in fantana ~36 de tone de pamant ca magarul sa iasa.

Deci vezi, odata ce faci o scoala si esti cat de cat rational, incepi sa nu mai crezi in prostiile pe care ti le toarna biserica.

31 03 2008
eliada

:) ilustratia cu magarul fermierului nu are pretentia de a fi o intamplare adevarata(dupa cum vezi, aritcolul nu-mi apartine…)…are totusi menirea de a incuraja..ca prin greutatile vietii..prin dureri, suferinta..sau diferite necazuri..sa nu te lasi biruit de ele, ci sa le biruiesti, avand incredintarea ca Cel care si-a aratat Harul prin care ne-a adus bucuria unei vietii schimbate, innoite, tot El iti va veni in ajutor si la vreme de necaz, si astfel pana si un necaz..sau alceva devine un motiv de lauda la adresa lui Dumnezeu, si asta pentru ca nu esti singur! oamenii te iubesc si iti sunt alaturi..cel mai adesea cand iti merge bine…cand lucrurile se schimba…f putini raman langa tine, poate chiar nimeni…dar Dumnezeu promite ca va fi intotdeuna: „Nici decum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi” *Biblia, Evrei 13:5

Lasă un răspuns

