inima mea…e doar a Ta!

7 06 2008

Fie ca vrem sau nu sa o recunoastem, fiecare dintre noi purtam in noi un dor….o dorinta aparte….ne dorim o casa, o familia…o slujba buna..etc..si cand le avem, decoperim ca totusi..mai e ceva…mai e ceva…dar ce? Fiecare vis aduce cu el bucuria impliniri…si totusi…deasupra tuturor acestora ramane un gol…un gol lasat de Creatorul nostru, si daca vrem sa fim sinceri cu noi…nimic din lumea asta nu poate umple acel gol, decat lucrul creat pentru a Il umple…iar acela este o relatie de partasie cu Domnul Dumnezeu!Numai prezenta Lui in noi, in viata noastra aduce adevarata plinatate a vietii, a bucuriei si adevarata pace! Acest lucru il decopar si in inima mea, si cantarea ceasta il subliniaza asa de bine!!! „Inima mea tanjeste dupa curtile Tale!”

In lumea asta atat de mizera….inima mea tanjeste dupa sfintenia, dreptatea si dragostea Celui ce m-a creat si cu divina iubire, un duh si-o viata noua, prin Harul Sau mi-a dat !

Doamne fi-n veci, fi-n veci laudat!


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

