Esti pretios si iubit cu o dragoste vesnica!

10 06 2008

 „cand am privit la mine, m-am indoit de altii…

cand am privit la altii, m-am indoit de mine…

numai atunci cand am privit la Dumnezeu am putut avea o imagine corecta atat despre mine, cat si despre ceilalti!”

Am trecut prin multe situatii in viata care m-au facut sa ajung la concluzia de mai sus…cu-adevarat..atunci cand am inceput sa imi focalizez atentia asupra propria-mi fiinta..am inceput sa ma indoiesc de ceilalti…am vazut repede ca nu e in regua..si atunci am schimbat..am inceput sa ma concentrez mai mult asupra celorlalti, sa privesc mai mult la ei, la realizarile lor…etc…dar am gresit pentru a  doua oara..pentru ca de data asta..am inceput sa ma indoiesc de mine…de capacitatile si abilitatile puse de Dumnezeu in mine…

Acum, indreptandu-mi privirea spre Dumnezeu, pot sa am o imagine mult mai corecta, atat despre mine, cat si despre ceilalti…

Am inteles ca toti oamenii sunt pacatosi si cu probleme…da…toti au problema numita pacat, dar care se manifesta diferit in viata fiecaruia…asta nu o spun eu, ci Cuvantul lui Dumnezeu:

„Căci toţi au păcătuit, şi sunt lipsiţi de slava lui Dumnezeu. ” Biblia, Romani 3:23

 Si totusi, acest lucru nu afecteaza cu nimic valoarea fiecaruia din noi!si aceasta pentru ca valoarea noastra nu este data de ceea ce facem noi, ci de ceea ce a facut Dumnzeu pentru noi! Fiecare din noi suntem pretiosi, avem o valoare inestimabila, si aceasta prin simplul fapt ca suntem oamenii!  Cel ce ne estimeaza valoarea este insusi Creatorul nostru, iar pretul platit a fost sangele nevinovat al Fiului Sau Preaiubit!

He paid for me and you!

Indiferent de ceea ce vom face , sau de ceea ce nu vom face, dragostea Lui Dumnezeu nu se schimba,  valoarea noastra ramane acceasi, iar invitatia Lui este valabila si azi pentru oricine:

„Astăzi, dacă auziţi glasul Lui, nu vă împietriţi inimile.” Bilbia

Ai privit pana acum la tine….priveste spre El..

Ai privit spre ceilalti….opreste-te..ridica-ti privirea spre cer.

De ce? Pentru ca esti pretios, si valoarea ta e data de pretul platit pentru tine…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

You are precious to GodProbably the most amazing reality there is,
is that God, who is so almighty, eternal,
and undescribably majestic, looks down
and focuses all His attention on you and me.

Why does God do that?
Because He created you in His image.
You are His most precious creation.
That’s why God is full of attention for you.

You really are of extreme value to Him.

He alone can see what’s in your heart.
He knows the depth of your emotions.
He doesn’t look at the outward.
He looks deeper. He looks at… you!

God’s desire is to see you grow and
flourish in His love and appreciation of you.
Then you will become strong and healthy.
Then you will know His joy in a lasting way.
Then you will become the man or woman
God has made you to be.

Know His love, and surrender to Him.

 * * * * * * * * * * * * * *  * * *

Priveste si asculta scrisoarea de dragoste a Tatului pentru tine…pentru ca esti iubit ” cu o dragoste vesnica”.

 


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

