Spune NU satanistilor care vor concerta in Romania

18 08 2008
Azi am citit un anunt socant, pe care vi-l arat si voua :
*
„Trupa norvegiana de black metal GORGOROTH va concerta la noi in tara pe 1 noiembrie, la Cluj, si pe 2 noiembrie, la Bucuresti. Trebuie sa luptam impotriva acestor oameni care aduc pe scena lumea lui Satan, unde sunt sacrificate animale.
Cu sangele acestora se scrie pe trupul unor OAMENI, care sunt CRUCIFICATI.
Acum patru ani, ei au fost interzisi in Polonia din cauza unui astfel de show si au fost acuzati de catre cardinalul din Cracovia de ofensa religioasa si violenta asupra animalelor (zece oi au fost decapitate in timpul concertului, iar capetele acestora au fost infipte in niste pari).
DE CE SA NU FACEM SI NOI ACEST LUCRU, DOAR SUNTEM UN POPOR DE CRESTINI!
Aceasta miscare satanista exista si in Romania, fiind semnalate de mai multe ori cazuri ale unor persoane care beau sange de gaina, care dezgroapa starvuri sau practica onania colectiva.”
*
am cautat cateva informatii despre trupa asta…si m-am ingrozit! cu adevarat sunt teribili!! groaznici!! am vazut niste imagini infioratoare..si ma gandeam..Doamne..daca atata uraciune pot arata acuma la lumina…=((…unde s-a ajuns? Dumnezeule ai mila!!! …ai mila de noi!! de generatia de acuma..de cea viitoare…pana unde m-ai ingadui..? pana cand?? pana cand, Doamne?
*
Daca iti pasa de binele tau si al celor din jur, binele tau, atat aici pe pamant, precum si cel vesnic, te invit si pe tine sa semnezi petitia, spune si tu NU satanistilor care vor  sa concerteze in Romania!
Doamne ai mila!

Acțiuni

Information

4 responses

19 08 2008
XTM

Se pare ca de ignoranta n-ai auzit. Doar ignorai si lasa-i sa faca ce le trece prin mintile lor. Nu sunt fan black metal fiindca da, nu numai formatia asta, ci majoritatea, prefera un sadism scarbos in schimbul unuia care sa atraga atentia si curiozitatea. Nu o semnez petitia aceea, fiindca sincer, chiar nu ma intereseaza :P. vroiam numai sa-ti zic sa nu te mai sfarmi atat, ca oricum tot degeaba o faci. Cu siguranta vor veni aici si vor concerta, fiindca nu noi decidem, ci altii care detin hotele, sali de spectacol si altele de genul, ei decid.

20 08 2008
eliada

da….ai dreptate, probabil petitia asta nu va schimba prea multe in deciziile luate deja..dar vezi tu…conform statsticelor, suntem un popor crestin in proportie de aproximativ 87%(sursa: wikipedia)…si atunci..ma gandesc..conform principiului democratiei, -majoritatea decide,minoritatea se supune.-, oare vocea acestor peste 80% de oamenii,din randul populatie, care s-au numit ei singuri crestini, n-ar trebui luata in considerare? ce parere ai..si mai e ceva…eu nu lupt impotriva lor ca oameni..nici macar impotriva muzicii lor..treaba lor…n-au decat sa faca ce doresc..dar, din putinele imagini pe care le-am vazut, si care m-au ingrozit efectiv, aleg astazi sa spun un NU pt asemenea „spectacole”..e dreptul fiecaruia de asi exprima dorinta, iar propria mea constiinta nu ma lasa sa ignor…cruzimea iesita din comun pe care o manifesta,ma determina sa spun NU, NU multumesc! eu nu doresc asa ceva, nici pentru mine, nici pentru societate, si nici pentru viitoarea generatie…dar ai dreptate..probabil nu se vor schimba prea multe…dar…daca nu se vor schimba va fi si vina noastra, a crestinilor..ca nu stim, sau nu dorim sa ne facem auziti…”tacerea e ca mierea”..e si aia o vorba…dar..mai este un proverb, care spune…”picatura cu picatura..asa se umple paharul…” eu am spus NU, mai sunt si altii care au spus,..si altii care vor mai spune….dar mai departe nu depinde de mine…insa, eu sper ca ecoul nostru sa fie auzit…si sa ne trezim odata!!!exista lucruri mult mai sanatoase, mai educative si mai placute decat asemenea mizerii…pt ca asta sunt: mizerii! ..pacat ca..romani, care numai acum cativa ani, simtind fiorul libertati, intonau fara nici o teama sau rusine imnuri de slava la adresa lui Dumnezeu…”Exista Dumnezeu”..asta rasuna…pe intreg teritoriul tari…sa fi uitat deja aceste lucruri…sa fi uitat deja bunatatea pe care El si-a aratat-o fata de noi..pe care si-o arata zi de zi…si care se inoieste in fiecare dimineata…bunatatea Lui, nu ma lasa sa tac, atunci cand trebuie sa vorbesc..si aici, ca si crestini, crede-ma , e cazul sa vorbim! dar fiecare e liber sa aleaga ce doreste..si in dreptul lui. eu am ales…

27 12 2009
Sammy

Lucrurile impotriva carora luptam devin mai puternice…… ceea ce lovesti cu o forta, te loveste inapoi cu aceeasi forta! ignoranta e cheia!

27 12 2009
eliada

Nu stiu daca ai vazut articolul care continea poezia asta…las aici 2 strofe…gasesti poezia integral redata la articolul „Invata..” :

https://eliada.wordpress.com/2008/10/30/invata/

Dacă am vrea să învăţăm
Că ignoranţa e o boală
Şi-am scutura de prin memorii orice chiul,
am regăsi ieşirea din uitare
Şi ne-am trezi
Cu dorul de lumină nesătul.

Cât se mai zice adevăr, dacă am vrea
Să punem capăt nepăsării,
Poate s-ar lumina la orizont vreo stea
Şi n-am mai rataci
Ca zmeul de copii,
Că n-am mai fi sub zodia-ntâmplării.

nu ignoranta e cheia..Domnul Isus a spus…”Indrazniti, caci Eu am biruit lumea!”,si „Cel ce e in voi e mai mare decat cel ce este in lume” :)

Lasă un răspuns

