Aşteptarea celor neprihăniţi nu va fi decât bucurie!

4 09 2008

am auzit azi cateva ganduri, pline de incurajare, si voi incerca in randurile de mai jos sa vi le expun si voua…

„Şi voi, copii ai Sionului, bucuraţi-vă şi înveseliţi-vă în Domnul, Dumnezeul vostru, căci El vă va da ploaie la vreme, vă va trimite ploaie timpurie şi târzie, ca odinioară.  Ariile se vor umple de grâu, vor geme tocitoarele şi teascurile de must şi de untdelemn, vă voi răsplăti astfel anii, pe care i-au mâncat lăcustele Arbeh, Ielec, Hasil şi Gazam, oştirea Mea cea mare, pe care am trimis-o împotriva voastră. Veţi mânca şi vă veţi sătura, şi veţi lăuda Numele Domnului, Dumnezeului vostru, care va face minuni cu voi, şi poporul Meu niciodată nu va mai fi de ocară!”

Biblia, Ioel 2:23-26

sunt vremuri in viata noastra, in care mai mult sau mai putin voit, ajungem in anumite pacate, incostient sau cu deplina cunostinta…si in aceste imprejurari, Dumnezeu, fiindca ne iubeste, dar si fiindca e drept, ingaduie in viata noastra durerea, suferinta…si poate trecutul nostru e umbrit de lucruri grele…pe care ne-am dori sa nu fie acolo..lucruri, care ne dor, lucruri de care ne e rusine…pentru ca in final, pacatul nu poate aduce in viata noastra decat durere si rusine.

 „Şi ce roade aduceaţi atunci? Roade, de care acum vă este ruşine: pentru că sfârşitul acestor lucruri este moartea. ” Biblia, Romani 6:21

si datorita acestor lucruri, Dumnezeu a ingaduit un timp in care „lacustele” ne-au impresurat, un timp incarcat de consecintele nefaste ale pacatului…dar Dumnezeu, in bunatatea Lui, are si azi o promisiune, pentru cei care raspund afirmativ la invitatia lui atat de nobila, aceea de a te intoarce de la intuneric, la lumina, de la rau la bine! – promisiunile lui nu fac decat sa aduca  bucuria deplina!

 Domnului ii pare rau de raul pe care il trimite asupra noastra, de acea, promisiunea Lui pentru aceia care se intorc cu toata inima de la rau, este, nu numai ca vor primi iertarea, dar vor avea parte si de o rasplata..si timpul acela marcat de „lacustele” suferintei, Dumnezeu promite sa-l rasplateasca! Insa, pentru a avea parte de aceste lucruri, avem nevoie sa ne punem increderea in Domnul, si sa rostim si noi cu toata sinceritatea, intocmai ca si psalmistul:

***Psalmul 40:1 Îmi pusesem nădejdea în Domnul, şi El S-a plecat spre mine, mi-a ascultat strigătele.

Psalmii 40:2 M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stâncă, şi mi-a întărit paşii.
Psalmii 40:3 Mi-a pus în gură o cântare nouă, o laudă pentru Dumnezeul nostru. Mulţi au văzut lucrul acesta, s-au temut, şi s-au încrezut în Domnul.
Psalmii 40:4 Ferice de omul, care îşi pune încrederea în Domnul, şi care nu se îndreaptă spre cei trufaşi şi mincinoşi!
Psalmii 40:5 Doamne, Dumnezeule, multe sunt minunile şi planurile Tale pentru mine: nimeni nu se poate asemăna cu Tine. Aş vrea să le vestesc şi să le trâmbiţez, dar numărul lor este prea mare ca să le povestesc.
Psalmii 40:6 Tu nu doreşti nici jertfă, nici dar de mâncare, ci mi-ai străpuns urechile; nu ceri nici ardere de tot, nici jertfă de ispăşire.
Psalmii 40:7 Atunci am zis: „Iată-mă că vin! – în sulul cărţii este scris despre mine –
Psalmii 40:8 vreau să fac voia Ta, Dumnezeule! Şi Legea Ta este în fundul inimii mele.
Psalmii 40:9 Vestesc îndurarea Ta, în adunarea cea mare; iată că nu-mi închid buzele. Tu ştii lucrul acesta, Doamne!
Psalmii 40:10 Nu ţin în inima mea îndurarea Ta, ci vestesc adevărul tău şi mântuirea Ta, şi nu ascund bunătatea şi credincioşia Ta în adunarea cea mare.
Psalmii 40:11 Tu, Doamne, nu-mi vei opri îndurările tale; ci bunătatea şi credincioşia Ta mă vor păzi totdeauna.
Psalmii 40:12 Căci rele fără număr mă împresoară, m-au ajuns pedepsele pentru nelegiuirile mele; şi nu le mai pot suferi vederea. Sunt mai multe decât perii capului meu, şi mi se înmoaie inima.
Psalmii 40:13 Izbăveşte-mă, Doamne! Vino, Doamne, degrabă în ajutorul meu.
Psalmii 40:14 Să fie ruşinaţi şi înfruntaţi, toţi cei ce vor să-mi ia viaţa! Să dea înapoi şi să roşească de ruşine cei ce-mi doresc pierzarea!
Psalmii 40:15 Să rămână înlemniţi de ruşinea lor, cei ce-mi zic: „Ha! Ha!”
Psalmii 40:16 Să se bucure şi să se înveselească în Tine toţi cei ce Te caută! Cei ce iubesc mântuirea Ta să zică fără încetare: „Mărit să fie Domnul!”
Psalmii 40:17 Eu sunt sărac şi lipsit, dar Domnul Se gândeşte la mine. Tu eşti ajutorul şi izbăvitorul meu: nu zăbovi, Dumnezeule! ***

fie ca fiecare din noi, sa ne punem nadejdea in Domnul si Mantuitorul nostru drag si scump, si sa ramanem neclinti in asteptarea implinirii promisiunilor Lui, pentru ca: 

„Aşteptarea celor neprihăniţi nu va fi decât bucurie, dar nădejdea celor răi va pieri. -” Biblia, Proverbe 10:28

 

God bless!


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

