frumusete in loc de cenusa

13 09 2008

 Dumnezeu caută bărbaţi şi femei care nu vor fi niciodată mulţumiţi doar cu experienţe şi „binecuvântări”, ci care îşi vor lua crucea în fiecare zi şi îl vor urma pe Isus; astfel vor arăta în viaţa şi slujirea lor realitatea acestor cuvinte: „Nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăieşte în mine”.

 

Aceasta este viaţa plină de Duhul Sfânt.

 

„Nu eu ci Hristos fie slăvit, iubit şi înălţat,

Nu eu ci Hristos fie văzut, cunoscut şi auzit,

Nu eu ci Hristos în orice privire şi faptă,

Nu eu ci Hristos în orice gând şi cuvânt,

Ah, să fiu salvat de la sine, Doamne,

Ah, să mă pierd în Tine,

Ah, să nu mai fie nici urmă de Eu,

Doar Hristos să trăiască în mine.” (Selectat)

 

Amin şi Amin.

cartea: Frumusete in loc de cenusa, Zac Poonen


Acțiuni

Information

2 responses

29 04 2012
floridemandarin

Oh, ce frumos! Aș vrea să cumpăr cartea! Poate știi de unde o pot achiziționa? Este tradusă și în limba română?

16 05 2012
eliada

Am vazut ca Libraria Stephanus are cartea, si, da, e tradusa in romana. Aici e linku-ul librariei: http://www.stephanus.ro/new/product_info.php?products_id=13316
:-)

Lasă un răspuns

