Prietenii adevarati…

29 10 2008

Prietenie inseamna sa fii alaturi de prieteni, nu atunci cand au dreptate, ci atunci cand gresesc. – Andre Malraux

Prietenii sunt acei oamenii rari care te intreaba ce mai faci si apoi asteapta si raspunsul. – Ed Cunningham

Prietenii raman prieteni. Cei care nu raman…inseamna ca nu au fost. – Ada Milea

Toti oamenii te aud cand vorbesti,prietenii insa inteleg ce spui, iar cei mai buni prieteni sunt cei care pricep ce n-ai spus in cuvinte. – Anonim

Un prieten este o persoana cu care stie totul despre tine si inca te place. -Elbert Hubbard

Un prieten este o persoana cu care pot fi sincer. In fata lui pot gandi cu voce tare. -Ralph Waldo Emerson

Daca toti oamenii ar stii ce spun ceilalti despre ei, n-ar mai exista in lume nici macar patru prieteni. Blaise Pascal

 

Prietenul adevărat iubeşte oricând, şi în nenorocire ajunge ca un frate. –

Biblia, Proverbe 17:17


Acțiuni

Information

17 responses

2 05 2009
florina

Prietenii sunt aceia care te ajuta la nevoie si sunt alaturi de tine la necaz. iti da sfaturi si te intelege.

31 03 2010
flo

Daca vrei sa cunosti un om,da-i putere de decizie asupra altora…

22 06 2010
doar eu

Oare mai exista prieteni adevarati? eu cred ca da, doar ca prietenia trebuie intretinuta…eu am pierdut-o pe a mea…din greseala mea, recunosc, dar stiti vorba aia: niciodata nu iti dai seama ce ai avut pana nu pierzi. Asa si eu. Tanjesc dupa un prieten adevarat , tanjec dupa acea atingere atunci cand iti este greu…..imi doresc un prieten adevarat

27 12 2010
bianca

exista prieteni adevarati dar pe acei prieteni ii gasesti foarte greu
ai pierdut acea prietenie din greseala ta dar daca iti e prieten adevarat va veni la tine ca sa va impacati si iti va ierta greseala
un prieten adevarat e acela care te ajuta si iti este aproape

12 02 2012
Constantin

Ce fel de prieten-ti doresti ?? sau prietena ??cu ce scop ?

4 11 2012
123456

exista..dar trebuie sa-i alegi..sa deschizi ochii cu cine vorbesti si sa vezi ce fel gandesc oamenii din jur

18 01 2013
Cristina Ciuciumis

da aexista prieteni adevarati am pierdut si eu multi dar asta nu te impiedica sa nu cauti in continuare cei care au vrut sa fie prieteni cu tine au fost si au ramas alaturi eu am pierdut dar nu am uitat niciodata cine au fost cu ce mau ajutat cu ce iam ajutat niciodata sa nu porti ura pe prietenii cartea iai pierdut sau care teu pierdut poate nu au fost prieteni adevarati dcd nu teau inteles

12 07 2010
mary

Un prieten este o persoana cu care stie totul despre tine si inca te place. -Elbert Hubbard

17 08 2010
Tiberius CODRUT

Motto:Un prieten adevarat iti sare in ajutor,te sprijina si stie cum sa te faca sa zambesti.

14 11 2010
lollidela

cuvantul amic nu este sinonimul cuvantului prieten.
prietenia este un lucru rar.
poti trai si fara ea(cred) :)
daca ai familie
un prieten care rade cu tine, cand ti-e bine si plange cu tine cand ti-e rau e un prieten adevarat.
cel care are cei mai multi prieten e fericit (gresit)
calitatea conteaza nu cantitatea :(

15 01 2012
nadya

Daca ai alaturi de tine o persoana care te ajuta in clipele grele, care te cearta uneori pentru ce ai facut, dar nu iti intoarce spatele, care zimbeste si plinge linga tine, bucurate esti un om fericit. Pentru ca te afli printre norocosii care are alaturi un prieten adevarat, pretuiestel caci el iti va ierta multe lucruri pe care ceilalti nu o vor face.

12 02 2012
Constantin

Ai mare dreptate !! si eu mi-asi dori asa ceva !!

7 04 2012
Adi

In fata unui prieten ii poți spune bucuriile tale fără ca acesta sa creadă ca te lauzi sau sa ii destinul necazuri fără sa creadă ca te plangi.

22 06 2012
vicky

prietenii adevarati iti sunt alaturi mereu si la bine si la rau

25 08 2012
Georgiana

Aveti dreptate!

7 10 2012
samy caleb

prieteni adevarati au incredere in tine

19 10 2013
massiveatack

Vreau prieteni adevarati si care stiu sa pretuiasca prietenia!

Lasă un răspuns

