2 11 2008

– „Ceea ce credem despre Dumnezeu este cel mai important lucru despre noi insine.”  –

 – “Prin cea ce gandesti,traiesti,prin cea ce meditezi,vei forma un caracter,in cea ce staruiesti,vei fi biruitor.” – 

– „Regretul pentru lucrurile pe care le-am facut dispare odata cu timpul, regretul pentru lucrurile pe care nu le-am facut este incosolabil. Sydney Harris –

* * *

Nemerit

Tata, azi mă întorc acasă!

Colindul meu prin lumea necuminte s-a sfârşit.

Mai e un ceas

Până vom sta la masă,

Dar niciodată n-am să ştiu

De ce m-ai mîntuit.

 

Alerg spre tine prin pulbere de stele.

Văd mâna Ta

În pragul casei noastre, cum mă cheamă.

Ştiu că Ţi-e dor

Iar eu, deşi Te-am răstignit,

Mă-ntorc la Tine fără teamă.

 

I-ai adunat pe toţi.

Îi văd prin orizont cum aşteaptă

Presimt că vor rosti bâneţe,

Dar eu nu meritam atâta politeţe.

Oare de ce, chiar pe nedrept,

Dreptatea Ta e dreaptă?

 

Va fi pustiu o vreme printre galaxii.

Toţi heruvimii au plecat la nuntă

Acasă e potop de armonii

Planetele aştern vecia de lumină

Se leagă orice rană azi şi orice cale frântă

Nu mai curg lacrimi printre bucurii.

 

Mă uit, popoarele adună sărbătoarea

Aproape că Te-aude inima şoptind

Aici se va sfârşi in nesfârşit cărarea

Eşti poate încă-o clipă nevăzut,

Dar palma Ta mă strânge către-mpărăţie.

Îi cern prin răscolirea de minuni chemarea.

 

Din nou acasă, lângă Tine,

Nici visele nu se trezesc sub freamăt de lumină.

În dorul prea uimit de frumuseţe

Aştern recunoştinţa mea deplină

Şi mă întreb de ce atâta politeţe,

De ce m-ai aşteptat, Împărăţia mea divină?

 

Daniel Chirileanu, Cumpene


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

