Psalm de dor…

4 11 2008

„Doamne,
mi-e sufletul prea plin de un poem asa de drag!!!
As vrea sa il rostesc soptit sau sa-l strig,
dar parca nu-ncape-n cuvinte…
E ca o pasare diafana cu luciri de diamante
care se zbate mereu si mereu atat de neputincioasa,
nestiind pe care fereastra a inimii sa evadeze
pentru un zbor spre inalt
sau undeva spre o zare albastra care,
pana nu de mult parea asa de straina…
Daca ar iesi pe una din ferestrele sufletului meu,
s-ar preface-n curcubeu…
Daca ar iesi pe alta,
s-ar face ramura de mar inflorit…
Daca ar iesi prin alta,
ar deveni susur bland de limpede izvor
ca lacrima de dor…
Iesind prin alte ferestre,
s-ar face o adiere cu miresme
de trandafiri
si lacrimioare…
…Iar prin altele iesind
s-ar preface-n cantec de harfa,
sau doina de fluier jelind…
…O, Doamne,
mi-e ranita inima de aceasta zbatere-ndelunga!!!
Vino si sparge colivia sufletului meu!
Atinge aripile pasarii ranite si fa o minune!

O, Doamne, iti multumesc!
Stiam ca vei veni degraba!
Stiam ca prezenta Ta imi va aduce aproape,
atat de aproape toata zarea albastra,
tot Cerul!!!
Stiam ca ii vei aduce cu Tine
Pe toti ai Tai…
Pe toti fratii mei risipiti pe-ntreaga vale a durerii…
Stiam ca zbaterea pasarii ranite
Se va preface-n psalm,
Un psalm de dor,
de dorul de-Acasa,
un psalm asa de placut
cand il putem murmura impreuna,
Eu cu Tine, Doamne,
si cu ei, cu fratii mei.”

*Un Psalm scris de sora Mariana LEonte,si interpretat de fratele Sorin Tanase.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

