viata…incotro?

22 11 2008

Nu conteaza atat de mult unde ne aflam, cat conteaza incotro ne indreptam!

jesus-final-destination

 

Oriunde suntem, putem si trebuie sa fim lumini! Domnul a pregatit tot ceea ce aveam nevoie, pentru a avea o viata traita din belsug, atat timp cat El ramane prioritatea noastra, in orice circumstanta a vieti si oriunde ne-am afla!

Mi-as dori, ca toti cei ce cred, sau cel putin afirma ca cred in Scumpul nostru Mantuitor, sa fie gata oricand, cu o ravna nepotolita, in a face bine, binele dezinteresat, binele, de dragul Binelui ce ne-a atins viata! :)

„El S-a dat pe Sine însuşi pentru noi, ca să ne răscumpere din orice fărădelege, şi să-Şi curăţească un norod care să fie al Lui, plin de râvnă pentru fapte bune.(…)
 Adevărat este cuvântul acesta, şi vreau să spui apăsat aceste lucruri, pentru ca cei ce au crezut în Dumnezeu, să caute să fie cei dintâi în fapte bune. Iată ce este bine şi de folos pentru oameni!” 
(Biblia, Tit 2:14; 3:8)

un gand pentru toti cei care apartin Domnului Isus, fie ca suntem acasa. sau in alte tari…pentru toti ce cred, si pentru tine Ioana! :)

Pacea Lui sa ne umple pe fiecare!

God bless!


Acțiuni

Information

One response

10 07 2009
Regenerarea Spirituala

imi plac articolele tale, inca nu am citit numai 2-3 dar pot spune ca sunt sincere si m-au atins

ti-am adaugat acest site pe blog-ul meu http://regenerarea.wordpress.com la Blogroll, fii binecuvantata de Dumnezeu in continuare!

Lasă un răspuns

