eveniment…pe scurt

28 11 2009

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat vreun mesaj, si ma gandeam sa reincep aceasta activitate…

 Pentru inceput as vrea sa fac o trecere in revista a unui eveniment foarte  important din viata mea,  de anul acesta, si anume:

 nunta

 *25 apr. 2009 – a avut loc ce-l mai deosebit eveniment de dupa mantuire, si anume: nunta :) Am avut parte de niste momente deosebite si binecuvantate! 

Multumim Domnului pentru timpul minunat pe care ni l-a daruit, si pentru oamenii care ne-au ajutat ca lucrurile sa mearga bine!

 Deasemenea, multumim tuturor care au venit si s-au bucurat impruna cu noi!

Dumnezeu face orice lucru frumos, la vremea lui :)

(de-aceea) toata slava  numai Lui!

Amin!


Acțiuni

Information

3 responses

9 04 2010
monik

Da! Toata slava numai Lui!
Un zambet eliada, urmaresc blogul tau de mai mult timp chiar daca nu am lasat comentarii, imi place mult sa te citesc.
Domnul sa va binecuvanteze, sunteti doi miri frumosi.

11 04 2010
eliada

multumim Monika :)
Fi si tu binecuvantata de El!
Pacea Lui cu tine! :)

11 04 2010
monik

Multumesc mult Eliada.
Un zambet de Lumina :-)

Lasă un răspuns

