Cine altul decât Isus?

26 04 2011

„Cine cugetă la Cuvântul Domnului găseşte fericirea, şi cine se încrede în Domnul este fericit. –”
Biblia, Proverbe 16:20

Cine altul decât ISUS poate fericire da?
Bun, milos şi scump e ISUS, El pe veci e partea mea.

Tot ce sufletu-mi tresaltă,
E ISUS, Ce m-a salvat.
El din zeci de mii rămâne
Cel mai scump şi minunat.

Ce măreaţă e-ndurarea harului de necuprins,
Mai adâncă decât marea, trece peste ceru-ntins.

Tot ce sufletu-mi tresaltă,
E ISUS, Ce m-a salvat.
El din zeci de mii rămâne
Cel mai scump şi minunat.

Ce salvare minunată pentru noi a pregătit,
De păcatele murdare hainele ni le-a albit.

Tot ce sufletu-mi tresaltă,
E ISUS, Ce m-a salvat.
El din zeci de mii rămâne
Cel mai scump şi minunat.

Orice grijă cât de mare mâna Lui o va lua,
Lângă El eu am salvare, El e totu-n viaţa mea

Lângă râul vieţii-n ceruri când voi sta încoronat
Voi cânta şi eu cu sfinţii, Slavă, Slavă ne-ncetat

Tot ce sufletu-mi tresaltă,
E ISUS ce m-a salvat
El din zeci de mii rămâne
Cel mai scump şi minunat


Acțiuni

Information

One response

6 05 2011
Cocalari si Pitipoance

Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

Lasă un răspuns

