To Do List From God

13 09 2011

To Do List From God

I ran my life in search of worldly things;
My time and will were firmly in control.
I thought I had no need for what God brings;
I gave no heed to murmurs from my soul.

“You’re planning, doing all the time,” it said,
“But something else is missing deep inside.
Your mind is whirling, but your heart is dead,
So turn to God and let go of your pride.”

I did, and God said, “Here’s My plan for you:
Give your life to Me, and just let go.
Have faith and pray, and read the Bible through,
And you’ll have blessings more than you can know.”

So simple, yet it brings me perfect peace,
Living life for God the way I should.
Direction, purpose, fullness and release—
Life with God is very, very good.

By Joanna Fuchs

Citind poezia aceasta, mi-am adus aminte de faptul ca si in viata mea a existat o perioada cand am ales sa fac totul asa cum doream eu, sa ma preocup de lucrurile care le gaseam eu interesante, iar planurile mele erau prea putin sau deloc legate de Dumnezeu, asta pana cand El mi-a sensibilizat inima la glasul Sau. Din clipa cand am ales sa urmez calea Lui, pacea si bucuria Lui sfanta mi-au cuprins inima, si pot sa afirm si eu: „Life with God is very, very good.” (Viata cu Dumnezeu este foarte, foarte buna). Asta nu inseamna ca nu exista momente de cadere, de descurajare, probleme sau diferite crize ale vietii, ci mai degraba inseamna ca, chiar in mijlocul acestora, in inima mea domneste pacea, stiind ca Domnul este in controlul vietii mele.
Viata cu Dumnezeu este cea mai buna viata pe care o poate avea cineva. Frumusetea ei este unica, si inegalabila oricarei alteia. Mai mult, aceasta nu este limitata temporal si spatial, ci ea are continuitate in vesnicie, in Gloria Cereasca.

Deci, care e lucrul cel mai important, primul din lista lucrurilor ce trebuiesc facute?

Iata o sugestie: „Domnul să-ţi fie desfătarea, şi El îţi va da tot ce-ţi doreşte inima. Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, încrede-te în El, şi El va lucra…” Pslamul 37:4-5.

 El va lucra Slava Sa in noi, El va lucra sfintenia Sa in noi, El va lucra dragostea Sa in noi, si toate acele caracteristi care compun chipul Lui Dumnezeu…El va lucra. Iar pacea Sa, neprihanirea, blandetea, si toata roada Duhului Sau Sfant va locui in fiinta noastra. Ceea ce urmeaza tuturor acestora nu poate fi descris, poate fi doar trait. Daca as spune ca am ajuns in Rai, ar fi putin…ca am gustat din natura Divinitati, traind in dulce, sfanta armonie, e mult mai apropiat de ceea ce poate descrie viata traita cu  si langa Dumnezeu…
 
Domnul sa ne ajute pe fiecare sa alegem zi de zi sa ne desfatam in El, sa ne incredintam soarta noastra in mana Lui si sa-L lasam sa lucreze. Amin!
 
God bless

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

